۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۶۲۱۶۹۴
آیت الله خاتمی در جمع خبرنگاران:

تنها راه مقابله با دشمن مقاومت است | از مذاکره آبی گرم نخواهد شد

تنها راه مقابله با دشمن مقاومت است | از مذاکره آبی گرم نخواهد شد
سخنگوی مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مذاکره دردی از کشور دوا نمی کند، گفت: تنها راه مقابله با دشمن مقاومت است و از مذاکره آبی گرم نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد خاتمی سخنگوی مجلس خبرگان رهبری عصر امروز چهارشنبه سوم مهرماه سال 98 در جمع اصحاب رسانه درباره مباحث مطرح شده در اجلاسیه دو روزه خبرگان گفت: سخنرانان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کردند که مذاکره دردی از کشور دوا نمی‌کند.

وی افزود: در روزهای اخیر جلسات مختلفی برگزار شد که در یکی از این جلسات حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب در صحن مجلس خبرگان رهبری حاضر و برای اعضای این مجلس سخنرانی کردند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: علاوه بر رییس سازمان اطلاعات سپاه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی نیز در مجلس خبرگان رهبری سخنرانی کرد.

سخنگوی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به محتوای سخنرانی‌های مطرح شده در صحن مجلس خبرگان رهبری، بیان داشت: سخنرانان مجلس خبرگان رهبری تاکید کردند که راه برون از مشکلات کشور تنها مسأله مقاومت است و با مذاکره مشکلی از کشور حل نخواهد شد.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: از مذاکره آبی گرم نخواهد شد و اروپایی‌ها هم خود را نشان دادند و سه کشور اروپایی در آستانه حضور ربیس جمهور در آمریکا ما را متهم به اتهامی نادرست کردند که نشان می دهد اروپا و آمریکا سر و ته یک کرباس هستند. پس ما باید همان راهکار صبوری و مقاومت را پیشه کنیم که در قرآن هم بر آن تاکید شده است.

وی در پایان در پاسخ به پرسشی درباره اصلاح قانون انتخابات خبرگان اظهار کرد: اصلاح قانون انتخابات بندهای زیادی دارد که در این اجلاس هم به آن پرداخته شد ولی به جایی نرسید. ما باید تدبیری بیندشیم که هر دو روز را در یک اجلاسیه به این موضوع اختصاص دهیم.

وی در پایان و در خصوص سازوکار صدور بیانیه در مجلس خبرگان رهبری، بیان داشت:  بیانیه پایانی ما مجموع نظرات نمایندگان خبرگان است و با رای گیری و تصویب به صورت بیانیه مطرح می‌شود.

ارسال نظرات